Witajcie na moim stryszku. W miejscu, gdzie dzielę się z Wami owocami mojej pasji.
Dziękuję,że przyszliście. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawicie po sobie ślad. Edyta

sobota, 8 lutego 2014

                            Valentine's Day
                            14.02




     
 

                                       Jest miłość trudna
                  jak sól czy po prostu kamień do zjedzenia
                  jest przewidująca
                 taka co grób zamawia wciąż na dwie osoby
                niedokładna jak uczeń co czyta po łebkach
                jest cienka jak opłatek bo wewnątrz wzruszenie
                jest miłość wariatka egoistka gapa
               jak jesień lekko chora z księżycem kłamczuchem
               jest miłość co była ciałem a stała się duchem
              i ta co nie odejdzie - bo znów niemożliwa

                                                                  Ksiądz Jan Twardowski


Walentynkowe pudełeczka









Metalowe pudełeczko po ciastkach tez znalazło swoje drugie życie








Walentynkowa zawieszka



I tradycyjnie zakładka




Niech Wasze drugie połówki obdarzą Was w tym dniu czymś wyjątkowym..... co spowoduje, że serce znów zabije mocniej. Tego Wam życzę.
Edyta



5 komentarzy:

  1. Pięknie, najbardziej podoba i się puszka po ciastkach, ładne połaczenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczko po ciasteczkach prześliczne. Moje szczere gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Również pozwolę sobie dołączyć do grupy miłośników pudełka po ciastkach. Jakie ono piękne !!!! jego drugie życie na pewno będzie piękniejsze niż poprzednie. Po prostu jestem zachwycona.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie sercowe prace jak dla mnie piękne piękne, każde w trochę innym klimacie i co tu dużo mówić - łapią za serce :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo, że nie przepadam za tym świętem, to pudełeczko walentynkowe strasznie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń