Witajcie na moim stryszku. W miejscu, gdzie dzielę się z Wami owocami mojej pasji.
Dziękuję,że przyszliście. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawicie po sobie ślad. Edyta

piątek, 15 sierpnia 2014


                                               Limonka - mięta

Ostatnio brałam udział w zabawie, która polegała na wykonaniu prac w tonacji limonka-mięta.
Następnie obdarowywało się tymi pracami osobę wcześniej wylosowaną.
Osoba ta również obdarowała mnie swoimi pracami na zasadzie wymiany.
Te szczegółowe informacje są dla osób, które nie brały jeszcze udziału w "wymiankach".
Jest to fajna zabawa, która polecam. Można poznać wiele miłych osób, które tworzą naprawdę niesamowite rzeczy.

A teraz to co ja "wytworzyłam" dla Ani z bloga   http://handmade-anko.blogspot.com/.
Miętowe pudełeczko





Mała komoda







Budka dla mini ptaszka ;-)






A oto limonkowo-miętowe skarby, które zrobiła dla mnie Ania, której bardzo dziękuje.




Dziękuję, że do mnie zaglądacie i piszecie tak miłe komentarze. To dodaje mi skrzydeł.
Ściskam Was mocno.

Edyta

10 komentarzy:

  1. piękne przedmioty wykonałaś, i pudełko i komoda są cudne, jesteś niesamowita, a budka dla ptaszka jest urocza, masz wielki talent i wyczucie smaku, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne prezenty- pozdrawiam serdecznie i cieszę się, że wymianka Wam się udała!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wspaniałą wymianke i cudne prezenty. pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękne te Pani wyroby! Szczerze podziwiam i gratuluję. Szczególnie podoba ni się ta budka dla mini ptaszka. Wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzeczy zrobiłaś, a budka jest rozbrajająca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudna ta komoda! nie mogę się napatrzeć! Aż chora jestem! A ta budka tak urocza,że się buzia sama uśmiecha! Masz ogromny talent! Podziwiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. komódka szczególnie mnie urzekła a ta mgiełka... :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna mięta, piękne prace, przecudne prezenty !

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne pudełko - mam identyczny wzór serwetki - może coś mi się uda z tego potworzyć, bardzo ładne prace, pozdrawiam, Ania z Maronkowa.

    OdpowiedzUsuń