Witajcie na moim stryszku. W miejscu, gdzie dzielę się z Wami owocami mojej pasji.
Dziękuję,że przyszliście. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawicie po sobie ślad. Edyta

sobota, 12 września 2015

                        Jesień idzie....no to co

Witam was moi drodzy.
Ostatnio zaniedbałam mojego bloga, ale już się tłumacze.
Spowodowane to było kilkoma zmianami w moim życiu, pracochłonnymi,
ale bardzo, bardzo miłymi. Są w trakcie realizacji i mam nadzieje, że wszystko
zakończy się tak jak zaplanowane.....czyli dobrze. Trzymajcie kciuki.
Nie miałam czasu robić to co kocham, ale nadarzyła się okazja i powstała nietypowa,
butelka ślubna dla wyjątkowej pary, która właśnie dziś "ślubi się".
Nowożeńcy!.......Wszystkiego najlepszego!











Jak wszystko się ustabilizuje to obiecuje nadrobić wszystkie zaległe kawki, spotkania, telefony.
Kochani, jeszcze trochę cierpliwości......a później mnie ukarzecie ;-)

Ściskam mocno wszystkich tu zaglądających i dziękuję za wszystkie
miłe słowa, które tu zostawiacie.





Edyta





10 komentarzy:

  1. Świetna butelka :) Powodzenia w realizacji planów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę ekstra pomysł, nietypowy, oryginalny. Wielkie brawa!

    OdpowiedzUsuń
  3. zmiany powiadasz.....
    to ja czekam na relację i tę kawkę...cierpliwie ;-)

    a butelka zawalista! :-DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Naprawdę świetny pomysł. Powodzenia i ja też czekam na zmiany. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Również życzę powodzena, trzymam kciuki za zmiany:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wizytę u mnie, bo dzięki temu trafiłam do Ciebie :) Twoje prace są dla mnie wielką inspiracją, są pomysłowe i bardzo oryginalne. Oczywiście trzymam kciuki za zmiany. Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna butelka, miły i oryginalny upominek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pora roku jak każda inna:). Przy okazji świetna butelka i miło mi, że dołączyłaś do mojej zabawy:). Zwracam uwagę na niedopełnienie wszystkich zasad zabawy:).

    Pozdrawiam,
    Asikowy Kącik

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na wykorzystanie gazet do zdobienia, efekt super :)

    OdpowiedzUsuń