Witajcie na moim stryszku. W miejscu, gdzie dzielę się z Wami owocami mojej pasji.
Dziękuję,że przyszliście. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawicie po sobie ślad. Edyta

środa, 11 listopada 2015

                           II lata blogowania

Dziś 11.11.2015 mija dokładnie dwa lata jak zasiadłam w ten świąteczny, deszczowy dzień z zamiarem utworzenia bloga. Po trudach ogarnięcia wszystkich zawiłości komputerowych w końcu się udało. Myślałam, że będzie to krótki epizod mojego życia, ale jakże się myliłam.

Muszę szczerze przyznać, że lubię prowadzić bloga. Przede wszystkim sprawia mi radość, że mogę się z Wami dzielić moimi twórczymi wytworami. A tym bardziej jestem zadowolona, że do mnie zaglądacie i podoba Wam się to co robię. To dodaje skrzydeł i motywuje w dalszym robieniu tego co robię. Ale żeby nie było sielankowo, to mam też chwile zwątpienia, czy ma sens to siedzenie i dłubanie czasami do ciemnej nocy, by później zalegało zakurzone na półce.
Na jakiś czas rzucam to wszystko, by po kilka tygodniach pokornie wrócić do tego co się pokochało i co można nazwać prawdziwą pasją.

Dzięki blogowaniu poznałam wspaniałe "twórczo- zakręcone" osoby pełne pasji,
odbyłam wiele szkoleń i warsztatów, odwiedziłam wiele waszych blogów,
nauczyłam się, dzięki Waszemu wsparciu i ciepłym słowom, dystansu do życia,
no i napisałam już 90 postów, co jak na mnie jest sukcesem na skale światową.

        Dziękuję Wam bardzo, że tu jesteście i za Wszystkie
                    urodzinowo-blogowe życzenia !


A teraz losowanie;
Szczęśliwa ręka wylosowała los:


Elizie gratuluje i proszę o przesłanie adresu na maila. Paczuszkę wyśle w poniedziałek.
A Wam dziękuję  za tak liczny udział w zabawie.
Ściskam Was mocno

Edyta






11 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Elizy i dziękuję za zabawę! :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wytrwałości w blogowaniu oraz zwyciężczyni. Szkoda, że przegapiłam zabawę... Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki Eliza!
    Edytko, dzięki za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Yupiiii, bardzo się cieszę i dziękuję dziewczynom za gratulacje,bo jest czego:-))))
    pozdrawiam serdecznie, emailem wysłałam adres :-))))))
    dziękuję za cudowną zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zabawę, gratulacje dla szczęściary :)
    Życzę kolejnych okrągłych rocznic w blogowym światku! :)

    OdpowiedzUsuń