Witajcie na moim stryszku. W miejscu, gdzie dzielę się z Wami owocami mojej pasji.
Dziękuję,że przyszliście. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawicie po sobie ślad. Edyta

poniedziałek, 21 kwietnia 2014


                                 Niespodzianki......lubicie?


Święta, święta i po świętach. Zawsze mam wrażenie , że te święta są trochę za krótkie. Po tylu przygotowaniach jakoś tak szybko zleciało. Człowiek nie zdąży się obejrzeć, a już czas wstawać do pracy.
Po świętach zostało tylko trochę więcej na wadze i mnóstwo jedzenia w lodówce. Ale tak już jest.

Dla niektórych okres poświąteczny będzie pełen niespodzianek, bo zostaną obdarowani prezentami których się nie spodziewają. Powstało pudełeczko na biżuterię dla Agnieszki w kolorach biało-czarno-szarym.
















Tuż przed świętami mnie również spotkała miła niespodzianka. Okazało się, że wygrałam Candy, które urządzała na swoim blogu Insomnia
Zostałam właścicielką ślicznej poszewki na podusie. Paczka przyszła jeszcze przed świętami, wiec była piękną dekoracją świątecznego wnętrza.

Poniżej przestawiam zdjęcie podusi wykonane przez Insomnie (mam nadzieje ze się nie pogniewa) jaką dla mnie wykonała. Wejdźcie na jej bloga, robi naprawdę śliczne rzeczy.
http://myhouse-myworld.blogspot.com/





Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia
Edyta

6 komentarzy:

  1. Piękne to pudełeczko. Moje kolory. I te wzorki. Ahh.

    Gratuluję wygranej w Candy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne pudełeczko. Na pewno włożyłaś w nie dużo pracy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko cudne!Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna skrzyneczka! Wspaniała wyszła. A wygrana w pełni zasłużona - gratuluję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Również gratuluję wygranej,a co do pudełeczka to obdarowana osoba na pewno będzie zadowolona bo wyszło pięknie.

    OdpowiedzUsuń