Witajcie na moim stryszku. W miejscu, gdzie dzielę się z Wami owocami mojej pasji.
Dziękuję,że przyszliście. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawicie po sobie ślad. Edyta

sobota, 12 kwietnia 2014

 
                                                       Weekendowo

Ach, jak ja uwielbiam tak poleniuchować przez weekend. I ten postanowiłam by taki był.
Większość zamówień zrobiona, inne czekają na dopieszczenie i wyruszą w świat cieszyć oczy innych właścicieli. Można zasiąść wygodnie w fotelu z kawusią i książeczką i niczym się nie przejmować.
By było co przekąszać zrobiłam szybką sałatkę " kurczak z curry"  i już nic więcej mi do szczęścia nie potrzeba.

 Na specjalne zamówienie powstało pudełeczko. Zostało już podarowane wiec mogę je pokazać.
 



                




Dla tych którzy lubią czytać i dla tych co mniej to lubią, a znajdą wolną chwilkę, polecam książkę.
Wciąga od pierwszych stron.

 
Miłego wypoczynku i przyszłego tygodnia.
Edyta

1 komentarz:

  1. WOW! Jaka piękna skrzyneczka! Wspaniała! Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń