Witajcie na moim stryszku. W miejscu, gdzie dzielę się z Wami owocami mojej pasji.
Dziękuję,że przyszliście. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawicie po sobie ślad. Edyta

środa, 4 lutego 2015

         
                Walentynki ...  tuż, tuż

Każdy ma kogoś kogo kocha!

Oj tak. Ja też mam takie osoby.
Z przyjemnością obchodzę to święto, bo jest tak optymistyczne i miłe, że aż się serducho raduje.
I nie ważne, że to nie nasza spuścizna tylko przyszła do nas z zachodu, do czego wiele osób ma zastrzeżenia. Ważne,że przynosi ze sobą coś pozytywnego, wywołuje uśmiech na naszych buźkach.
I tak trzymać. Niech Nas uszczęśliwiają drobne rzeczy. A tym bardziej cieszą, że sprawiają je dla Nas nasi najbliżsi.
Kochani - świętujcie i kochajcie się.

A to komplecik specjalnie na walentynki:dżinsowa skrzyneczka i zakładka do książki.


















 
 


A teraz ważny komunikat ;-)

 

Ściskam Was mocno

Edyta

15 komentarzy:

  1. :) komunikt czadowy, a parce jak zawsze piękne:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplecik wspaniały! Świetnie dodałas te błyszczące dżety! Do Walentynek ma identyczny stosunek jak Ty- przejmujmy, choć nie bezkrytycznie, to-co dobre!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny komplecik. Podoba mi się jak...jasna cholera;;));;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Panią, Pani Elizo!
    -pan Sułek

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna skrzyneczka i zakładka. Bardzo podoba mi się serwetka, której użyłaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny komplecik! Cudne serducho z buźką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy i kreatywny pomysł Edytko. Komplet wygląda świetnie i oryginalnie a nutka humoru zdecydowanie dodaje pikanterii.
    Dziękuję Ci za odwiedziny i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, jak dawno mnie tutaj nie było. komplecik uroczy i kochamy Cię wszyscy "jak jeden mąż" :)
    Pozdrawiam.viola

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplecik! Świetny miałaś pomysł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna skrzyneczka ;-) ha mam takie same serwetki hihi. Zestaw 1 klasa Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń