Witajcie na moim stryszku. W miejscu, gdzie dzielę się z Wami owocami mojej pasji.
Dziękuję,że przyszliście. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawicie po sobie ślad. Edyta

środa, 6 stycznia 2016

                  
                           Witaj  2016

Nieodwracalnie nastał 2016. Przyrosło każdemu w metryce, co spowodowało mnóstwo chwil zadumy. U mnie też był przez moment okres zawieszenia i zastanowienia się nad minionym już 2015. I okazało się, że nie był zły. Część postanowień noworocznych została wykonana, a część kuleje i chyba tak zostanie.
 A nowe postanowienia.......zawsze jakieś robię i zapisuje na kartce, bo koło kwietnia już bym nie pamiętała. Zerkam na karteczkę i choć wolno, to odhaczam to, co się udało zrealizować.
Jednak z biegiem lat karteczka coraz mniej zapisana, bo mimo wszystko z rzeczy materialnych cenie coraz mniej, a coraz więcej jest zapotrzebowanie na zdrowie i święty spokój, na  powody do uśmiechu, na robienie tego co się chce, a nie to co wypada.

Oby ten 2016 Nas nie zawiódł, czego życzę Wam i sobie.















Pozdrawiam ciepło

Edyta

10 komentarzy:

  1. Podoba mi się to co napisałaś, ze z każdym rokiem jest większa potrzeba na spokoj i zdrowie a nieważne rzeczy materialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tego też Ci życzę, ozdoby fajne, pozdrawiam i wszystkiego dobrego w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już nawet nie planuję noworocznie, bo nie wiadomo co przyniesie następny dzień, ale spokój i uśmiech leżą w strefie życzeń zawsze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cuda! Szczęśliwego Nowego Roku Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałego Nowego Roku! oby był pełen inspiracji

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńka! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o tak! u mnie również zapotrzebowanie na święty spokój przeogromne!
    ...nomem omen...sylwestra spędziłam w urokliwej aroturystyce po takowym szyldem...
    na dobrą wróżbę liczę ;-DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne dekoracje! Dalszego tak udanego rozwoju ci zycze na nowy rok

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne dekoracje! Dalszego tak udanego rozwoju ci zycze na nowy rok

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne serduszka :) Równiez życzę bogatego roku, bogatego w miłość, w twórczą wenę, w wewnętrzny spokój i nieustanne poczucie spełnienia :)

    OdpowiedzUsuń