Witajcie na moim stryszku. W miejscu, gdzie dzielę się z Wami owocami mojej pasji.
Dziękuję,że przyszliście. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawicie po sobie ślad. Edyta

sobota, 11 stycznia 2014

Noworocznie

Macie jakieś postanowienia noworoczne?
Ja co roku miałam ich zawsze kilka.....a zrobię to, nie zrobię tego....i takie sobie gadanie.
Bo zawsze nic z tego nie wychodziło. Wiec w tym roku nie będzie sprecyzowanych postanowień.
W roku 2014

Będę szczęśliwym człowiekiem i zrobię wszystko by inni byli szczęśliwi ze mną.

Powstał komplecik, zmysłowy komplecik z koronki.
Zakładka  odpowiednia do czytania "Pięćdziesięciu twarzy Greya" ;-)










Pozdrawiam ciepło wszystkich.
Edyta

3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobają Pani Noworoczne postanowienia. Tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest ta serwetka i bardzo pięknie i ascetycznie ja wykorzystałaś. Świetny komplet.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy to serwetka?? Bo wygląda, jak prawdziwa koronka...Świetnie! Ja mam ostatnie fazę na black and white, niedługo pokażę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń