Witajcie na moim stryszku. W miejscu, gdzie dzielę się z Wami owocami mojej pasji.
Dziękuję,że przyszliście. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawicie po sobie ślad. Edyta

środa, 29 stycznia 2014

                                       Stare pocztówki

Lubicie przeglądać stare albumy? Takie ze starymi zdjęciami, czarno-białymi, z pozującymi osobami w odświętnych strojach. Zdjęcia z dalekiej przeszłości, pełne kapeluszy, koronek i zaróżowionych policzków.
Nie posiadam takich zdjęć w rzeczywistości, ale mam nie małą kolekcje tych wirtualnych, gotowych do wydruku.
I z takich zdjęć powstały poniższe prace. Oczywiście w stylu vintage.

Zegar








I zakładki






 
Nie odmówię sobie pokazania kilku pocztówek










Pozdrawiam Was ciepło
Edyta

3 komentarze:

  1. Przepięknie wykonane prace. Tak cudowny zegar ozdobi każde wnętrze.
    Zapraszam do mnie:
    http://moja-wytwarzalnia.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zegar cudowny! Pięknie tworzysz. Będę na pewno częstym gościem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń