Witajcie na moim stryszku. W miejscu, gdzie dzielę się z Wami owocami mojej pasji.
Dziękuję,że przyszliście. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawicie po sobie ślad. Edyta

niedziela, 23 listopada 2014

                                               
                                                             Idzie Zima

Może małymi kroczkami, ale chyba Nas nie ominie.
U mnie już było lekkie sypanie śniegiem. Co prawda szybko topniał, ale dał znać, że nadchodzi.
Oj, na samą myśl mrozów i zimna, już się trzęsę. Nie lubię zimna, nie lubię.
Za to uwielbiam świąteczne dekoracje, mikołaja, choinkę i cały ośnieżony świat.
Wiec już się zabrałam za świąteczne dekoracje, bo trochę z tym schodzi.
A to przecież już za miesiąc.
Jako, że ostatnio upodobałam sobie dekorowanie cukiernic, wiec świąteczne też powstają.
Oto pierwsza z nich.








Następne są w trakcie obróbki, pokażą się już wkrótce.

A teraz chwale się. Wygrałam rozdanie u Sandry z bloga Dobra Rada
Dostałam paczuszkę pełną świetnych kosmetyków.
Bardzo dziękuję Ci Sandi.


A Was pozdrawiam ciepło i życzę miłych chwil w przyszłym tygodniu.

Edyta

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajna, klimacik na stole zdecydowanie zapewni :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta cukiernica! Gratuluje wygranej fajny kosmetyków
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie klimaty jak na bombeczce!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna cukiernica !! fajna ozodba na święta

    OdpowiedzUsuń
  5. cukiernica w sweterku....?
    spodziewasz sie tęgiej zimy? :-)))
    tez za nią nie przepadam...

    OdpowiedzUsuń
  6. "Słodka" ta Twoja cukiernica ;)
    Pozdrawiam cieplutko.viola

    OdpowiedzUsuń
  7. Cukiernica wspaniała :)
    Cieszę się, że paczuszka dotarła cała i zdrowa :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie ozdobiona cukiernica :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tego typu wzory, cukiernica jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń